Gossip-Söndag Och Inget Mer

Hela huset luktar lök. Och då är det inte vilken lökdoft som helst, utan Knorrs fantastiska löksoppa!
- Hoppas alla förstår min ironi. Denna löksoppa var förmodligen top-tio över värsta soppor jag någonsin ätit. Vanligtvis så är jag ett stort fan av soppor, allt från farmors fantastiska köttsoppa med klimp, till pulversoppor med smak av purjolök. Men denna soppa var vidrig. Ja förlåt mig alla U-länder, men jag försäkrar er om att den här soppan inte kan mätta en endaste själ. Tro inte att jag är en bortskämd unge som bara vill äta pizza dag ut och dag in, för det är jag inte! (trots att pizza, åtminstone 5 ggr i veckan skulle vara ett gott alternativ). Till och med mamma erkände att det var ett enormt misstag att köpa den där soppan.
Var hur som helst tvungen att duscha för att få bort doften från håret, men på någotvis, trots att jag sitter här nyduschad- så kan jag fortfarande känna aromerna av lökblandningen. Antingen har doften spridit sig från köket till hela huset eller också så skickar hjärnan ut löksignaler för att straffa mig.
Om detta är straffet för allt ont jag gjort så ber jag verkligen om ursäkt!

Måste bara tillägga att min kusin (eller nåväl, kusins barn) tyckte verkligen jag såg äldre ut än vad jag gjort tidigare! Hah! In your face alla ni som tycker jag ser ut som 16! (fast...det beror ju på hur liten han tyckte jag såg ut innan...typ 11...)



Ja.på en bild är jag 18, den andra 16. Gissa vilken som är vilken.

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Jag vet många som håller med oss om rocklåtarna :) Jag går på musikhögskola, så vi kanske är lite kräsnare än vanligt folk eller vad man ska säga :P Vi är lite nördigare, haha. Kören är inte så stor, vi är typ 30 tror jag.. Men det räcker till :) När jag gick i gymnasiet var kören mycket större, vi var ungefär 120 pers, riktigt coolt att vara med i en sån stor kör :)

2009-10-25 @ 20:08:59
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Anna

Även om man inte skulle veta på ditt utseende, så kan man gissa av gameravinkeln, ehehehe

2009-10-25 @ 21:54:57
Postat av: Sofia

haaaaaaaaah kul du är anna..........fast ja den kameravinkeln är legendarisk

2009-10-26 @ 12:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0