John Bon Jovi Eller Mel C, Det Är Frågan.

Nu har jag äntligen kommit på vad jag ska klä ut mig till på torsdag. På midgårdsskolan har vi helt enkelt mer håligång än på andra gymnasieskolor, åtminstone i Umeå Kommun. Inte för att jag på något vis vill göra reklam, nej nej, men själv har jag faktiskt längtat tills den dag alla kommer utklädda till skolan. And taa daaaa, så var dagen kommen! Torsdag is the day med stort D.
Har rotat en hel del i garderoben, förrådet samt på övriga delar av huset som jag knappt visste existerade, har jag hittat perfekta kläder till mina outfits. Ja det blir plural. Kan nämligen inte riktigt bestämma mig om jag ska vara rockstjärna eller snoffsig Spice Girl brutta?
Båda kommer helt klart bli grymma om jag drar ut på svängarna, sitter faktiskt här nu med slitna jeans, nätstrumpbyxor, guns 'n roses tröja och fult smink. När jag kollar mig i spegeln ser jag helt otroligt nog ut som en man. En man med smink! Precis som det ska vara, sådär i stil med Bon Jovi, Mötley Crüe och Aerosmith.
Dock lockar det något att ha röda utsvängda "skinn"byxor. magtopp, barbiefrisyr, fulare smink och platådojjor...
Nåväl, jag ska sova på saken. Har trots allt tills på torsdag på mig.

Här är föresten kläderna jag beställt från HM.



Lila kofta samt lääääcker läderklänning.

Kommentarer
Postat av: kamilla

haha jaa absolut!;D

är allt bra med dig?:)

2009-10-20 @ 19:49:06
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Postat av: Malin

En sådan kofta har jag med, fast svart. Älskar den och funderar på att köpa flera :) Vilken utklädnad blev det då? :)

2009-10-22 @ 09:24:18
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0