Långsam Långsam Söndag

Vet inte vad jag gör uppe överhuvudtaget. Vill mest av allt ligga i sängen, äta chips och kolla på Sex and the city avsnitt som jag inte hunnit se ännu. Finns dock ett litet problem- jag har inga chips eller tv på mitt rum eller någon SATC-box att se på den oexisterande tvn. Så jag antar att det blir knepigt.
Jag är trött. Och ändå har jag varit så hurtig man bara kan vara denna dryga söndag. Jag och Viktoria vaknade tidigt, trots gårdagens håligång, åt frukost med mamma (Helt otroligt att apelsinmarmelad kan vara så himla gött! Smör, Ost och marmelad- världens godaste frukost), sen åkte viktoria och jag hurtade verkligen upp mig (hmm..undra om det uttrycket finns), klädde på mig och övrigt för att sedan gå på promenad med Hiro. Och nu sitter jag här vid datorn med 678 kronor mindre på kontot. Yes, jag har handlat på hm.com.
Ah! Känns underbart att kunna göra mina egna internetköp nu med den fantastiska kortläsaren till datorn. Får inte spendera upp allting bara. Igår köpte jag tex. tre cdskivor på cdon.com- great! Nåväl, mer information när mina leveranser kommer!
Nu ska jag hurta upp mig ännu mer, trots att huvudet skriker och magen growlar. Är förövrigt väldigt besviken på mig själv och tröstar mig med en Katie Melua låt som jag önskar jag kunde relatera till, men tyvärr sofia. You suck a bit.


Kommentarer
Postat av: emma

Kikar in^^

2009-10-22 @ 10:20:43
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0