Nicklas Hocker

Det värsta har hänt! Det absolut värsta efter att jag ramlade nerför trappen på skolan under mitt första gymnasieår... Min Nicklas Hocker har åkt ur idol.
Han har lämnat efter sig ett tomt svart hål, samt en längtan efter att få se hans vackra leende igen.
- Ja det är sånt här snack och tänkande jag måste sluta med, men när han och Eddie stod där på scenen med bistra miner och Nicklas bild dök upp i bakgrunden, skrek jag.
Jag förstår inte. Tillskillnad från förra veckan, då black and white blev lite av ett fiasko, ryckte han upp sig och visade hur rock skulle vara! Inte Lisa Miskovsky, The Sounds eller Three Doors Down. Det är aboslut inte Rock, utan mesrock som funkar ibland, men ytterst sällan. Är besviken på idolkonceptet, är det låtar som de som ska bli framförda? Vad är inte rock om Led Zeppelin, Foo Fighters, Guns 'N Roses, Metallica och ZZ top? Till och med Boulevard of broken dreams anser jag är mer rock än Living in america. Längtar tillbaka till 2005 då Sebastian Karlsson sjöng Life on mars? och jag fick gåshud på mina gåshud.
Nu ska jag gråta och försöka sova så jag orkar jobba åtta timmar imorgon..
Det här är bara inte rättvist.

 

Läderklänningen jag beställde från HM var btw samma som Erika hade på sig under sitt uppträdande.. Coolt, dock inte lika coolt som att jag har samma linne som Sofia Bush har i filmen, John Tucker must die. Borde kanske bli kändis påkläderska?



Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med om att det var tråkigt att Nicklas åkte ut.. Han var visserligen ingen favorit för min del, men igår gjorde han riktigt bra ifrån sig och det fanns många som borde ha åkt ut innan. Håller med, är det rocktema så ska de väl sjunga rock och inget annat?

2009-10-24 @ 10:08:29
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Tobias

Helt rätt svar där!

2009-10-24 @ 10:22:12
URL: http://twaltin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0