Party Like A Student...

Jag kan inte sluta tänka. Borde slappna av men det går inte.
Allting snurrar likt kläderna jag äntligen stoppat in i tvättmaskinen.
Vet inte vad jag ska göra nu.
Vad går det att göra? Allting är upp och ner, och Ateens hit verkar mer relevant än någonsin.
Ska sova nu, måste upp tidigt imorgon för det bär iväg till Stockholm.
Stockholm. En stad full av möjligheter för en buschenflicka som jag.
Ses där I Guess. Sen blir det tillbaka till verkligheten jag helst vill glömma.

 

Här är mina nya skor. Egentligen är de lila men tydligen leker kameran moderat.

 

 

 

Samt örhängen jag inhandlat. Bara lite småköp innan jag shoppar loss ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0