Before You Accuse Me, Take A Look At Yourself

Har, tro det eller ej, faktiskt just idag köpt en IPOD. Och inte nog med det, ett par Koss hörlurar med.
Dock blev summan på lite över 1800kr, men vad fanken. Nu har jag köpt min systemkamera och Ipod, så nästa lön kommer jag inte inhandla några stora mediaprodukter för över tusenlappen. Är dock väldigt nöjd, och jag måste erkänna att jag är en duktig handlare. På något vis får jag för mig att vara extra trevlig och rolig när jag ska handla något. Känns lite som om jag och säljaren blir något av bundisar och kan skämta som om vi känt varandra sedan barnsben- oftast.
Blev aningen besviken över att den färg jag ville ha inte fanns, nämligen gul, och fick därför enbart välja bland grått, rosa, lila och blått. Mitt val var enkelt.
Så nu laddar jag upp med all musik jag har, från sugitvärre till bästaste bäst.
På tal om sugit värre, har fått porträttfoto och klassfotot i brevlådan. Precis som tidigare år har mamma nöjt hållt upp den stora bilden med ett enormt ansikte mitt framför ögonen på mig när jag kommit hem.
- Kolla vad fin!
Jag vill gråta. Porträttfoto är inte min grej, och på något konstigt vis ser mamma något vackert. Möjligtvis enkomt för att jag är hennes avkomma, om Andreas Carlsson, Nicklas Hocker eller Erik Grönwall hade sett bilden hade de nog flytt landet av skräck.
Mamma har även tydligen ett par perfekta ramar som jag kan ha till fotot. Toppen. Ska placera det i garaget där inte så många personer har tillträde.
Och Klassfotot, ja det var väl okej. Man försöker vara cool och blir cool. Yeah.
Ska drömma lite om Nicklas nu. Adjö.

ps. om ni har creedence, led zeppelin, ac/dc eller doris day på datorn från ni mer är gärna skicka över dem till mig. Vore superb i min fina 8gigs ipodis, vid namn Moder. Rat

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi har AC/DC's nyaste album. Dock vet jag inte om det är här eller i stugan.. Och Creedence har vi loads of.

2009-09-29 @ 16:12:22
Postat av: Soph

men då måste du ju skicka till mig! nääuuu, GENÄÄST! ( greveholm)

2009-10-10 @ 15:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0