Jag Borde Inte Få Ha En Blogg

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag är sämst på att skriva i den här bloggen. Eller vadå "den här bloggen" jag har ingen annan, och kommer förmodligen aldrig ha en annan heller. Det är Sofiakiller som gäller, men på senaste tiden har jag känt att den här fina lilla bloggen inte får den uppmärksamhet den förtjänar. Som den faktiskt skriker efter. Viftar vilt med armar. Och vad gör jag? Jag tar på mig ytterjackan, vrider om nyckeln och traskar ut. Vår relation bleknar bort. Som tomatfläckar i en tvättmaskin. Så inser jag min egoism och försöker tafatt hålla om bloggen. Men det känns tillgjort och konstigt, inte som förut.
Och nu undrar jag om jag ska försöka rädda den här relationen, låta den rinna ut i sanden eller kasta alla ord och bilder? Allt är upp och ner nu, och 80% av mitt liv går just nu ut åt whine, whine, whine. Jag beundrar er alla som orkar med mig, orkar läsa min blogg. Tack!



Kommentarer
Postat av: Pacemakers - Manlig livstil

DU har så rätt!

2010-04-26 @ 22:30:55
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag gillar att titta in här. Och ibland känns bloggandet totalt oviktigt och oinspirerande. Men jag är en av dem som INTE förespråkar 3-4 inlägg om dagen. Hallå lixom, vem vill läsa något framtvingat och ogenomtänkt? Dessutom tycker jag oftast det är jobbigt när någon uppdaterar för många gånger om dagen. Dels eftersom jag vill lägga ner tid på att göra bra inlägg själv, och samtidigt vill jag kolla och hänga med i alla bloggar jag följer, svara på kommentarer och kommentera andras. Jag beundrar och förundras verkligen folk som utan problem finner tid till detta. Jag läser hellre två inlägg i veckan som är bra än 30 stycken halvtråkiga.

2010-04-26 @ 23:30:57
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0