Jag S K A Sluta Med De Här Fånerierna

Efter det här lovar och svär jag vid mina kaniner, marsvin, samt hamsters-grav att det skall  s k r i v a s  inlägg, och inte  b a b b l a s  sådana. Det här är rent av vulgärt det jag håller på med. Försöker jag ta död på mänskligheten? Har zombieboken redan fördärvat mitt sinne och får mig att undermedvetet smida onda planer och testa dessa på min annars så oskyldiga blogg? Detta kommer inte att upprepas. Jag kommer göra mitt yttersta för att stå emot den bubblande känslan att tala för sig själv i en digitalkamera.

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag fattar inte hur du kan ha så mycket att prata om för dig själv :)



Kul! Har du hittat nåt bra på Tradera då? :)



Jag har ju vilodagar varenda dag känns det som.. Eller ja, nu har jag tränat 4 dagar i rad, så kanske dags.. Men det är så trååååkigt att vara inne med huvudvärk. Kanske borde gå ut en sväng, solen skiner. Men det värsta är att jag blir så ljuskänslig när jag har huvudvärk, så det lockar inte speciellt mycket tyvärr.

2010-08-18 @ 17:35:48
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha, du är lite knäpp du x) men jag tycker det är ganska kul och lyssna på i alla fall :D

Och jag får väl erkänna mig ett och halvt skyldig till att blivit biten, är svinissprutad (är ju föredetta nördig naturare så haha), och HALVT biten av twilightfenomenet. Usch, jag skäms och säga det haha!! Men böckerna är så fantastiskt banalt skrivna och så lättlästa att de nästan är ingnidna i tvål, så att man inte kan rå för att man bara glider in i dem och inte kan komma därifrån :$:$:$ (okej, nu har du fått alldeles fel uppfattning om mig xD!!! jag läser faktiskt oftast lite mer böcker med innehåll! haha)



Svar: JAA!! Lindy hop är ju sjukt häftigt! Håller alla mina tummar att jag kommer med! :D (fast mtvdans är ganska coolt det med, vad nu det där programmet kan heta men ja, tror du fattar :P)

2010-08-18 @ 20:20:54
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0