Headbang

Äntligen har jag hämtat ut mitt h&m paket. Fick ett meddelande om att jag kunde hämta ut det för cirka två veckor sedan. Men i det jäktiga liv jag lever har det tagit sin lilla tid att hitta en lucka för att åstadkomma saker som att just, hämta beställda paket från h&m
(Eller så bor man så långt ifrån avhämtnings-stället att det är knepigt att ta sig dit och därefter tillbaka till sig, men det är en annan historia).
Får ta några käcka bilder på mina nyköpta plagg senare, kan dock avslöja att det är ett par skor- vågar mig på hmkvallan även om jag tvivlar att de kommer hålla tills dess att barnbarnen vill spana in mormors garderob, en blommig kjol som skriker ut sommarkänslor, en byxdress i jeans, samt en mörkblå "partyklänning".
Nu när jag handlat detta, (som gick på en redig summa) ska jag försöka att inte göra av med mer pengar på kläder under hela månaden! Det måste jag ju klara, för det är inte direkt så att jag tvingas spatsera runt naken, eller i samma jeans dag ut och dag in. Men, mänsklig som jag är har jag  någon form av mani och vill bara ha MER OCH MER. Det borde finnas piller på apoteket emot det här, eller på Statoil - eftersom de tydligen också få sälja läkemedel nu. Snål-piller- för dig som inte kan hålla i plånboken. Eller stoppa-shoppingsuget-tuggummin -efter att du tuggat i 10 sekunder känner du inte längre något behov av att köpa den där snygga klänningen.
Jag tror att de skulle bli en världssensation! Alla skulle ha nytta av dem, utom möjligtvis h&m.


Ett smakprov på kläderna vi kommer ha under vår modevisning. Jag och Yo är tuffa, ruffa och obrydda grungetyper som lyssnar på nirvana, soundgarden och pearl jam. Kläderna säger allt!



Kommentarer
Postat av: Julia

Sv : Tack. ;D

2010-01-28 @ 21:01:03
URL: http://ifuseekjuiiah.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj, så länge skulle jag verkligen inte kunna hålla mig ifrån att hämta ut ett H&M-paket! Fast å andra sidan bor jag 5 min från uthämtningsstället :P

2010-01-28 @ 21:48:32
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: jennifer

döläckert halsband i headern! vart har du köpt det om man får fråga? (a)

2010-01-28 @ 22:16:05
URL: http://livelovelearn.blogg.se/
Postat av: Anna

Det fula var att jag trodde att det var jag som stod i bakgrunden på andra bilden, sen kom jag på att jag har klippt mig.

2010-01-29 @ 15:25:20
Postat av: YO

jag får lite minuspoäng för skjortan :/

2010-01-29 @ 18:36:52
Postat av: Malin

Yeah, vilka grungers!



Du har förresten fått en award av mig här: http://mejline.blogg.se/2010/january/award.html

2010-01-29 @ 20:23:49
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha. Jag är i vår lokala handel minst en gång i veckan för att hämta ut paket med kläder, kursböcker och allt möjligt nu för tiden. Och betalade precis min feta Sonia Rykiel pour H&M underklädesräkning.



Ja, steppen är blodit allvar. Hah, nej men jag föredrar ändå det passet när jag tränar (på friskis). Bra musik, trevlig instruktör och hyfsat avslappnat för det mesta.

2010-01-30 @ 14:27:04
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Jannie

Haha jag måste också försöka hålla i pengarna lite den här månaden, var i malmö i helgen och spenaderade lite pengar haha :P. Snålpiller vore något :P.



Sv: Ja gör det :). Coolt att sångaren i Foo fighters var trummis i Nirvana med :). Ja jag kör i princip också bara på fuldans, blir mest pinsamt annars :P



Ja i trean på gymnasiet fick vi gå på bal om vi ville och då var det dansuppvisningar och sånt med vals och grejer, men jag och min partner hoppade av några veckor innan när vi fick panik över att vi inte kunde dansa haha! :P

2010-01-31 @ 15:25:13
URL: http://neontiiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0