Nu Vill Jag Inte Smaka Mer Av Mitt Liv

Emo? Ja!
Ilska och frustration. Hat och vrede. Avsky och bitterhet. Ve och elände.
Jag vänder och vrider mig. Skriker och drar mitt hår.
Men som vanligt är det ingen som bryr sig under situationer som dessa. Är det för självömkans skull, att man bildar sin egen uppfattning om hur alla bespottar en- även om de i Den Verkliga Världen försöker få en på bättre tankar? Eller BRYR sig människorna, i grund och botten, sig inte?
Alternativ två utan tvivel.
Förstår inte hur min syster kunde byta profilbild på allas vårt älskade facebook, till en då jag ser ut som en fläskig kvinna som satt ett digestivekex med brieost i halsen och samtidigt försöker se snygg ut åt kameran- men som Gud redan bestämt- blir groteskt ful. Sedan svider sveket fortfarande, och jag har inte fått någon ursäkt samtidigt som Trästock  smyger sig tätt in på (jobb)dagarna. Kommer kännas jobbigt att umgås med dem som inte ens vill ha mig där!(Ja nu gråter jag nästan.)
Och blir det bättre av att jag tvingas spela Kubb med min familj, o farmor o farfar, o min faster o min kusin, när det är ett spel jag minst sagt avskyr? Nej! Eller att vi inte har chips, inte ett enda rafflande potatischips, i skafferiet, frysen, eller kylskåpet.
JAG BEHÖVER NÅGOT SALT. Och kanske en tröstande ängel som åter ska ge min livsgnistan som får mig att inse de verkliga problemen i världen; som korrupta poliser, tobakindustrin, pedofili, svält, högerpolitik m.m.

 

 


Kommentarer
Postat av: Browni

Jaa, hon är helt grym! Och sex pistols har alltid funnits i mitt hjärta :')

Ang dina problem så är det som ett blåster på såren att det går över, det är inte lätt när det är svårt. En nypa salt och sen ska du få smaka peppar!

2010-07-17 @ 21:05:48
URL: http://browni.devote.se
Postat av: Anna

Nänä, jag sa ju bara förlåt typ 75 gånger

2010-07-18 @ 00:12:16
Postat av: Malin

Skickar en kram så kanske det känns liiite bättre iaf :)



Haha, men jag har ju iaf lagt upp två klipp där jag sjunger ;) Två från SMASK visserligen, men jag sjunger ju iaf! Det gäller ju att ha lite inspelningar för att kunna lägga upp, har inte så mycket sånt tyvärr. Men hela spelningen filmades, så det kommer nog kanske lite så småningom :) Jag borde kunna knåpa ihop en film med stillbilder eller nåt iofs, har ju några inspelningar med bara ljud, men det kan man väl inte lägga upp på youtube antar jag?

2010-07-18 @ 00:21:13
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: felicia

snygg klocka

2010-07-19 @ 22:21:01
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0