Jag Avtjänar Ett Straff

Jag är hemskt ledsen att jag begår denna bloggsynd. Att jag inte uppdaterar osv. Men sanningen är den, att jag helt enkelt inte har något internet i min lägenhet. Ja ni läste rätt. Denna gång beror inte det oaktiva skrivandet på min egen lathet, utan bristen på teknologi i mitt hem.
Har jag en lösning på detta problem? Nej. Tyvärr. Mobilt bredband? Kanske. För just nu lönar sig inte brottet att använda sig av andras trådlösa internet. Jag lever i skam, och förtjänar troligtvis detta straff. What goes around comes around- jag är ett praktexemplar. Polis! Grip mig! Åklagare! Åtala Mig! Domare! Döm mig! Gör allt! Men ge mig åtminstone internet.


Kommentarer
Postat av: ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

Men det är så det är. Jag kan inte säga att jag hatar saker från USA, och jag hatade inte jackan när jag först såg den, men nu är jag både trött och helt enkelt less på den.



Ingen skulle ha vågat köpa en så pass "unik" jacka om inte någon hade gjort det först, men så är det väl med allt, ingen vågar vara unik om inte någon annan är det först, och sen är det väl inte speciellt unikt längre, eller?

2010-05-03 @ 13:15:20
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha, va irriterande! hoppas du får dit lite uppkoppling ;)



Svar: ÅH! gud så skönt! jag känner mig en aningens stressad över att det infinner sig 0 balklänningar i min garderob. Menmen, det löser sig väl, får man hoppas (!!)

GO US med plugget ju!!! :D

2010-05-03 @ 22:08:06
URL: http://ohyikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0