Harry P är på G

Har precis köpt biljetter till filmen jag längtat efter sedan jag fick nys om att det skulle bli filmatiseringar av samtliga av de älskade böckerna. Imorgon klockan  21.30 ska jag få uppleva spännande och något sorglig magi! Åh vad jag längtar!... Samtidigt som jag inte riktigt kan förstå att det här är det fullkomliga slutet. Efter det här är allting över. Och Harry Potter förvandlas till ett vackert minne. De absoluta sista biljetterna bredvid varandra hamnade i jag och min brors händer. Tack Gud!

 

Nåväl, måste pysa till jobbet! Adjö.

Kommentarer
Postat av: Felicia

åhå! jag har faktiskt dragit på hp del ett till och med, jag vill inte att det ska ta slut! bror och har jag gjort en deal att inte se den innan del två kommer, men nu är den ju här, så nu måste vi ta och se dem. och ta slut på det, usch! haha. var den bra?? :)



hahaha, åh, det kanske blir lite rörigt med adresser hit och dit! frokenfelicia.wordpress.com är min gamla, så om du nu skulle vilja se vad jag gjort när du varit iväg på äventyr så får du nog leta där :P men feliciadavidsson.wordpress.com är min nya som gäller nu! x)

2011-07-14 @ 23:28:06
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com
Postat av: Maria

Åh hur var den? Jag har hört blandade recensioner men jag tror ändå inte att min Harry kan göra mig besviken!



Alltså den är ju sjukt användbar i så många situationer men jag ställer mig frågan om det är så bra att alltid kunna kolla fejjan och mailen? Att aldrig vara i den situationen att "nej nu sitter jag här på bussen i 30 min och kollar på kossorna istället för att kolla min facebook". Typ.. Men samtidigt det sparar ju tid... Åh jag vet inte...



Inte!? Vad tråkigt! Om jag inte hade varit så feg hade jag så gärna varit med.. Lyssnar i stort sätt varje dag och det hade varit så häftigt att få ta del av programmet på en annan nivå.



Ha en fin kväll!

2011-07-16 @ 18:53:15
URL: http://mariaeleonor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0