Varför planerar jag resor jag inte bör genomföra. Varför kan jag inte bara gå och lägga mig?

Godkväll.
Borde gå i säng så här efter att ha jobbat, borsta tänderna och åla in mig under täcket, tända nattdukslampan och beta av några sidor av den inte alls särskillt spännande deckaren jag måste tvinga mig själv att läsa ut. Men, istället ska jag se en film, Kärlek på italienska närmare bestämt. Har ingen som helst aning om vad den handlar om, men förhoppningsvis lite kärlek och lite Italien- sådant gillar jag. Och så skulle det få mig på andra tankar.

 

Som att jag just nu bara vill resa iväg till A) England B) Oslo C) Göteborg - men har ingen aning om jag A) Har tid B) Vilket av resemålen jag ska välja, samt den absolut viktigaste punkten C) Överhuvudtaget har råd att åka. (Nu har jag då inte räknat med att jag vill tillbaka till Sydostasien och Australien, Nya zeeland osv. För att inte tala om sydamerika, västindien...Jag talar lite mindre >>satsat<< och mer >>kort visit<<)

 

Seriöst. Jag håller på att få ett psykiskt sammanbrott över att bara vara hemma. Jag klättrar på väggarna, man kan se märken efter mina naglar på de vita tapeterna i vardagsrummet. Så fort någon pratar om att åka utomlands flämtar jag som en hund. Jag måste åka snart. Helst inom någon vecka eller två. Vara borta minst ett halvår, eller okej kan nog möjligen nöja mig med en fyradagarssemester.

 

Fan. Gjorde de mest förbjudna, otillåtliga och oförlåtliga - Jag tog reda på hur mycket det kostar att åka från Stockholm, Skavsta till Liverpool med Ryan Air - 478 svenska riksdaler. Med bagage? YES. Med reseförsäkring? NO men vem behöver det?

 

Asch. Nedrans! Kan det verkligen vara så billigt?

 


Kommentarer
Postat av: hmm

http://www.youtube.com/watch?v=1CHNkaCn_zY&feature=related



life's a risk, som Paco sager i Blood in blood out... ak dit kanslorna strommar tycker jag:)



sitter i puerto rico, tar en ol...



life´s too short to feel like shit! soft du e gumman! ha d gott! karlek o respekt!

2011-11-03 @ 15:27:46
Postat av: Sofia

Du är bäst michael! Fan vad chill, sola lite åt mig nu och övaövaövaspanska! har din mejl nu :) KRAM OCH HA DET SÅ JÄKLA GÖTT OCH KOM BARA HEM OM DU SKA HÄLSA PÅ MIG!

2011-11-03 @ 20:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0