Skrattade på mig, sådär att det gjorde ont i magen

Så här gick det till:

 

Gabriel: " Såg Markus Fagervall på stan idag"

 

Jag: "VA? Ofta!? Vad gör han här? "(Pinsamt att jag blir så uppenbart förvånad och intresserad)

 

Gabriel: "Ja, det är typ fjärde gången jag gör det. Han bor ju utanför stan. I en husvagn."

 

Jag: "Men vad säger du?!"(..eller något sånt)

 

Gabriel: "Mmm kolla här!" klickar upp vk nöjes hemsida och läser rubriken. "Från Idol till husvagnsliv..." Citerar "Att hitta en bostad är svårt - därför delar han och en kompis en husvagn i Innertavle."

 

Mamma: "Men! Han kan ju få bo här???" Uppriktig röst. En mammas oro. "Vi kan hyra ut ett rum?"

 

HAHAHHA Vore just snyggt! Ha Markus Fagervall som inneboende, en av tv fyras alla störtade stjärnor. HAHAHAH Skrattsalvor!! Blotta tanken....ÅHAHAHA! Mor min är ju bara för god. En äkta kristen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0