Tre pinsamma bekännelser som bevis på dödlighet

Till alla er som ser mig som någon gudomlig varelse / halvgud á la Herakles (eller Herkules eller vad ni nu vill kalla honom) som svävar omkring i en gyllene omgivning utan minsta tecken på mänskliga brister (bortsett från finnar), har jag för er skull knåpat i ihop dessa bekännelser. Må Gud förlåta mig!

 

 

  • Jag trodde att filmen Step Brothers handlade om två steppande bröder.

 

  • Förstod aldrig varför man sa "Nu föll PLÄTTEN ner", helt obegripligt....

 

  • I en religionsuppgift i nian hade jag skrivit Koreanen istället för Koranen.

 

 

Men för att inte  tappa edert förtroende helt och hållet måste jag få inflika med att jag kunde alla låtar på dagens Musikguiden i P3's introtävling tema: 70-tal. Samt att jag ätit 10 pannkakor en gång, ett rekord ingen av mina närmaste och bekanta slagit.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0